lördag 26 februari 2011

Händer inte mycket!

Här rullar allt på som vanligt....
En massa jobb, lite träning och alldeles för lite promenader enligt mig och brorsorna!
Men i dag har vi varit lediga! Skönt, det har varit många dagar i rad på kontoret nu...
I måndags var vi och tränade för Lotta som vanligt. Atlas och jag fick hela timmen för oss själva för Jaspisen hade sin träningsgrupp efteråt.
Vi körde på med fotgåendet och nu var vändningarna bra! :-) Matte har skärpt till sig och träningen har gett resultat! Fjärren var bra om jag får säga det själv men matte och Lotta verkar inte tycka att det är så bra att jag pratar samtidigt.....
Det som inte alls funkade var inkallning med ställande.... Hm... jag hör faktiskt inte matte där!! Det är så himla skoj när vi tränar för Lotta så jag laddar för fullt när matte kalla in mig och inte hör jag att hon sägar att jag ska stanna rätt som det är! Men vi har tränat på det en hel del hemma och där funkar det ganska bra så vi tränar vidare!
I dag när vi var ute på en promis så hade faktiskt matte kameran med sig för första gången på länge!
Här kommer lite bilder:


 Jag och lillebror.

Mysigt att rulla i snön!

Jaspis sitter och  funderar i snön..

Här är vi alla tre!


Jaspis och Atlas.

Hittade en smaskig pinne!

Riktigt god!!

Skynda dig nu matte!

Matte överträffade sig själv idag och lyckades till och med spela in en liten film på oss!!

Matte har döpt den till "tokiga toppengrabbar" hi,hi Här kommer den: "tokiga toppengrabbar"

Ha en bra lördag kväll!

// Mimas

4 kommentarer:

  1. Hej! Vad bra att din matte tog kameran med sej ut... Och riktigt fina bilder blev det och en fantastisk film!!! Ha en bra dag! Många blöta pussar från Soya <3

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder och filmsnutt på supersnygga toppengrabbar.
    Duktiga är ni och tränar... jag är så stolt över er.
    Massor med kramar från oss alla!!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att få se lite kort på er grabbar, det är ju inte för ofta det sker ;o)
    Pälsen börjar komma igen på den lilla juvelen.

    Lidhultarna

    SvaraRadera
  4. Jättefina bilder på alla grabbarna! Och roligt med en film! Det ser härligt ut i snön :-)
    Ha det bra!

    SvaraRadera